helg

Glad påsk på er snuttegullisar ;)
Idag har jag varit uppe sedan 05:30 och jag har fått gjort en ohyggligt (som man säger i Gävle) massa saker. Nu blir det blir en liten weekend till Göteborg och min älskling Malin Birgitta Blom, det ska bli helt lovely ;) Jag tycker om att planera min packning noga och lämna huset skinande rent, utan tvätt i tvättkorgen och med nya godluktande lakan i sängen när jag åker bort.  Nu är jag äntligen klar och väskan är packad. Ska bli mysigt att åka tåg och läsa tidningar. Jag älskar verkligen att åka tåg. Bil med. Så mediterande på något sätt :)

Fina påskägg har jag målat igår. Ljust turkosa och vita.


Annars har jag inte pyntat i någon större grad mer än att jag  målat lite rosa ris :)

Ha en strålande fin helg!

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Så mysig du e gumman =) packat ordentligt o allt ;) O mitt fina påskägg som gör sig så fint i mitt stilleben ;) haha puss o tack för denna helg..du är bäst!! <3

o de bästa av allt e att vi ska ha kul igen om 4 veckor...längtar så till dig o myshuset o fstad ;)

2012-04-01 @ 19:55:35
Postat av: Annika

Kul att läsa om ditt liv i Fredrikstad:) Flyttar själv dit i april, så alla tips mottages tacksamt.

Kram kram

2012-04-03 @ 20:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0