besök

Hej hjärtan!
Här har det varit fullt kör de senaste två veckorna. Jag tog ledigt från Mer en vecka och fick samtidigt besök av mamma och Sessan. Tänkte att vi skulle hinna med så mycket men tiden flög iväg. En shoppingtur, cafémys, pyssel med fixelifix och lite annat hann vi iallafall med. Det var skönt med en veckas ledighet och nästa gång jag får Sverigebesök hoppas jag att det är Black Beauty som kommer. Hon ska in på besiktning nu sedan får jag kanske chansen att köra till Malin i Göteborg i slutet på mars, wehooee =))

När jag får besök hemmifrån hör det liksom till att ta med sig matvaror. Ni som inte varit eller bott i Norge förstår nog inte hur mycket man kan uppskatta en sådan här matleverans. Låt oss säga att utbudet är mindre bra här, även om jag nu har vant mig och accepterat att fullkornspasta köper man på hälsokosten  och smågodiset kostar 50 nok/hg...=)
 

haha...



Magasin och delikatobollar. Frossar i en fulländad men ack så kort lycka.

Äntligen fick jag semlor också. Det var min svenniga matorgie det. =)

Jag invigde mina våriga jeans och åt glass i solen!

Finaste Sessan. Önskar jag kunde klona henne och alltid ha samma Sessis hela livet. Även om hon beter sig och blir behandlad som en bebis så börjar hon bli en gammal tant. Bävar inför dagen då hon inte finns mer. =(

Som alltid åt vi en riktigt god middag på Mer, renkött blev det för mig. Päroncosmo är min favoritdrink. Efter rom & cola förståss =)




♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: Perttan

Jag saknar dig sååå! Du ser ut att ha haft det supermysigt med mamsen. BB låter uuuunderbart! :) Snart ses vi, jag längtar!! Puss min fina

2012-03-17 @ 19:33:50
Postat av: Malin

ååå va mycke gotti mammsen hade med sig ;) o lilla sessisen oxå =)GUUUD vilket vackert kort på dig! Som en drömmm... snart ses vi! Hoppashoppas du har hojjen me! Då kan vi ha roadtrip i gbg :D PUSSS

2012-03-18 @ 11:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0