ประเทศไทย

Nu lämnar jag Gävle och Sverige, det blir Thailand i två veckor =) Det ska bli såå härligt!
Tiden här hemma har varit så välbehövlig och rolig. Jag känner att jag verkligen fått bara vara hemma ett tag. Jag har hunnit ta igen en hel del förlorad tid med saknade fina tjejer. Underbart har det varit! Känner mig "påfylld" ;)

Efter Thailand åker jag tillbaka till Fredrikstad. Då har jag varit ledig i 6 veckor. Självklart ska det bli skönt att få komma in i rutiner med jobb och butiken igen men först ska jag se till att bli riktigt trött på sol, bad, mat och bokläsning. Hallelulja!!

Stolt över hur duktig jag varit på att packa. Bara sånt som man tycker om och som är skönt =)





Puss på er gullisar!

Kommentarer
Postat av: LisaMarie

Härligt. Ha det så bra! :)

2012-01-09 @ 12:32:26
URL: http://lisamariesvarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0