mer firande

Hej bloggen ;)

Dagarna här hemma rullar på. Jag sover förskräckligt länge och njuter av att inte jobba på typ en månad till. Lite långsamt blir det dock när vänner måste jobba på dagarna. Snart åker jag iväg på en liten solsemester och efter det längtar jag efter gamla och nya rutiner i F-stad :) Lite små planeringar inför våren börjar ta form också. Med det här milda vädret är det lätt att snabbt börja tänka på  härliga underbara våren!

Nyårsafton firades med dessa två fantastiska tokorna Sara och Emelie :) Efter tolvslaget slogs klackarna i taket på ett uteställe i stan. En lyckad afton!


den 2/1 fyllde Sara 25 år och vi firade med middag och bio. När jag skriver det här börjar jag tänka på hur vi lärde känna varandra och hur länge sedan det börjar bli. Det jag vill säga är nog att jag är så glad för allt vi har gjort tillsammans och hur många fina, roliga, sorgliga och knäppa minnen som jag har med den här tjejen, och fler blir det!! Jag blir så lätt sentimental, speciellt när jag är hemma och speciellt kring födelsedagar ;)

Grattis finis!!


Efter middagen anslöt Emelie och vi såg The girl with the dragon tattoo. Jag har läst böckerna och sett de svenska filmerna och trots det irriterande faktum att amerikaner inte kan se icke engelsktalande filmer med text så tycker jag den var helt ok.  Komiskt att de svenska namnen på personer, adresser etc skulle uttalas på svenska. Det lät inte alltid helt korrekt. Det var i vilket fall mysigt med bio!

Kommentarer
Postat av: Perttan

Tack min bästaste vän! Det är så underbart att ha dig hemma! <3

2012-01-05 @ 10:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0