hemma

Nu är jag hemma och Sessan som har varit hos Sara ligger nu här bredvid och kurrar. Mysigt!
 Jag är väldigt nöjd med min och mammas resa. Vi hade det så härligt! Jag har fått en välbehövlig dos D-vitamin men även passat på att göra andra kurerande behandlingar. Jag började resan med en oblyg kropps skrubbning, huden blev så len och fick en perfekt grund för solbrännan. Sedan gjorde jag massa massage, fotbehandlingar, manikyr och pedikyr. Idag gjorde jag dessutom en nagelförstärkning som jag fått i födelsedagspresent av Sara, så jag känner mig lite som en ny människa :)

Jag hatar verkligen fula och hårda fötter. Så fina som de är nu har dem nog inte varit sedan jag var nyfödd ;)







Fiskbehandlingen som jag velat pröva länge var först riktigt läskig men efter en stund ganska angenäm :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0