i resväskan

Nu har jag packat upp och detta är vad som följde med hem från Thailand. =)

Den virkade klänningen och skorna är nog det jag är mest nöjd med!


Bara för att det var så söta burkar...

shoes :)


en liten fotlänk...

Dessa små pulver påsarna köpte jag på en inhemsk marknad. Ansiktsmask, kroppsmask och skrubb i pulver som blandas ut med yoghurt eller juice. Helt naturliga och lite roliga att testa.


Smink från samma marknad :)

En fin solgul väska till sommaren.

mjuk rosa schal

en fjärilstavla

bikinisar



En strandväska med maritimt kartmönster :)

Ikväll är min sista käll i Gävle på ett tag. Imorgon går flyget till Norge. Det känns både roligt och lite tråkigt men det gör det ju alltid. Det ska nog bli bra allting, och ikväll blir det tjejmys med vin. Perfekt avslut på denna hemvändarsvängen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0