thailand

En liten hälsning från Thailand. Jag och mamma har varit här i snart två veckor och om ett par dagar åker vi hem. Vi har varit i Krabi, Ao Nang. En riktig sol och bad semester har vi haft. Så otroligt härligt! Vi behövde båda vila upp oss lite och det har vi verkligen gjort. Dagarna har vi spenderat på stranden och i vattnet på någon av de fina öarna här. Kvällarna har vi skämt bort oss med spabehandlingar och god mat. Känner mig som en ny människa och är väldigt osugen på att möta ett vintrigt Sverige. Har liksom intalat mig att det nästan är vår nu när jag kommer hem =)

Här kommer ett litet bildregn som jag  tycker samanfattar dessa två veckor ganska bra.

på en båt på väg till en vit strand och turkost vatten







ätit en del "iilse kliiim" :)


här kommer graciösa jag ;)



läst och legat och filurat en del medan jag smaskat i mig massa god frukt








ätit massa god mat,älskar ju dessa thaisoppor...Måste dock erkänna att någon pizza och lite McDonalds har slinkit ner också, är faktist lite less på thaimat nu ;)


På den här lilla båten har jag köpt de godaste pannkakorna med nutella på till frukost ett par gånger...

druckit massa mangoshakes!

Shoppat lite smatt och gott =)

ätit glassfondue! yummiyum =)


jag och mamma


Det var det, hinner kanske med en liten till update innan jag flyger hemåt :)

P.S av nagon anledning har jag varit tvungen att kopiera och klistra in varje å ä ö i texten. Det var valdigt frustrerande och tidskravande. Bara sa ni vet ;)

love & peace

C

Kommentarer
Postat av: LisaMarie

Så härligt ni ser ut att ha haft det! Blir nästan lite avis fastän att jag gillar vinter och egentligen inte är så mycket för solsemestrar :p Vattnet ser underbart ut! Och glassfonduen, mums! Har aldrig hört talas om det. Krabban var söt också, och klänningarna ^^ Hoppas resan går bra hem och att vi hinner ses snart, du kanske kommer till Sverige igen till påsk? :)Kram

2012-01-22 @ 14:15:17
URL: http://lisamariesvarld.blogspot.com
Postat av: Malin

Ååååååååååå fyyyyy faaasen!!! Ja orkar inte se sånna härliga bilder nu!!!! Åhhhh! Jag vill me åka!! Kan vi åka igen om några veckor??? :D Snygggo!!! Kyss <3

2012-01-22 @ 23:49:05
Postat av: charlie

Lisamarie: Vattnet var verkligen jättefint och varmt. jag är ju lite av en soldyrkare och känner mig så lätt deppig på vintern. Jag tror absolut jag kommer hem en sväng till påsk, så då får vi planera en dejt =) kram



Malin: haha! Nästa gång är det du och jag på playan ;)

2012-01-25 @ 19:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0