back in business

Nu har jag varit i Fredrikstad i en vecka. Tiden har rusat förbi. Kanske för att det har varit en så rolig vecka med finbesök, en lyckad fest, kära återseenden och en hoppfull sol.


Kallt men soligt. Verkligen skillnad på ljuset nu. Det gör mig bara så pirrig och glad.

Jag har köpt en ny anteckningsbok för i år. Jag som skriver listor så gott som varje dag. Väldigt sällan håller jag mina deadlines men det är inte poängen heller. Att få bocka av och kryssa saker är en sådan befrielse. Februari kommer vara en effektiv månad. Fokus och balans skal råda.

Totalt shoppingförbud råder denna månad. Köpte dock denna söta skylt till butiken, förutom anteckningsboken då.

I måndags hade vi vinprovning med jobbet. Efter det vankades personalfest med tävlingar och middag med Mer och andra anställda inom Restaurantgruppen. Det blev nästan 20 timmars vindrickande och en kväll som jag sent skal glömma. Otroligt lyckat och roligt! :) 



Sedan kom fina Lisa på besök från Danmark. Vi myste med ostar och annat gott. Ännu en mycket lyckad kväll med utgång och trevligheter! Nu längtar jag till sommaren då Lisa kommer tillbaka för att stanna lite längre än denna gång :)



Nu väntar en vit månad med träning och jobb i fokus. Två träningstillfällen med, hör och häpna, min PT är redan avklarade! Haha japp, min personliga tränare. Han är snäll och har jätte stora muskler och jag har ont i precis heeela kroppen. Jag ska mätas och vägas. Kroppsfett och muskelmassa ska följas upp och jag kommer bli värsta bondbruden till sommaren ;)
Nu ska en del mindre hälsosamma vanor bort och min kropp ska bli mitt tempel!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0