grönt är så fantastiskt skönt

Plötsligt känns allt så mycket lättare. Att gå upp tidigt på morgonen är nästan härligt, och inbillar jag mig eller har gräset börjat gro? Att februari kunde vara så underbart. Vi får bara hoppas på att det inte blir 20 minus (som det var här runt samma tid förra året) och snö igen. Tror dock inte det är någon risk. =)
Jag har varit ledig i två dagar, butiken har ju stängt mån-tisd och oftast är det dessa veckodagar jag har ledigt från jobbet på Mer. Då kan jag passa på att fixa och ordna lite =)
Igår åkte solbrillorna på medan jag spatserade runt i Gamlebyen och besökte mina favoritbutiker.










 Har även planterat om mina vinterdöda pelargoner. ..

...och pysslat lite. Ena väggen längs med trappan är så tråkigt. Gjorde ett collage av sådant jag hade hemma och lite urklipp. Gröna nyanser fick det bli =). Har man ingen konst kan man ju alltid klippa ut lite ur Bukowskis auktionskatalog ;)





Mycket trevligare att komma upp och ned för trappen. =)

Pussisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0