sen update

Hej!
De två senaste veckorna har varit intensiva och charlieshus blev utan ett par uppdateringar =(
Något positivt är att jag avverkat 9 (!!!) träningstillfällen med pt:n :). Jag har haft en sådan konstant, outhärdlig och exstrem träningsvärk att om jag inte vetat bättre hade jag trott att jag haft reumatism i hela kroppen.  Nu har det gett med sig och energin har även den börjat vända mot det bättre hållet. Jag är mycket stolt över mig själv och skulle helst av allt vilja belöna mig själv med 10 kg smågodis men istället får jag nog gotta mig med ett ägg utan gula, iallafall om Alex får helt som han vill. Han får mig att träna på ett sätt som jag aldrig hade klarat själv. Jag har alltid gått pws och löpt periodvis men när vintern och kylan kommer går jag lätt i ide för att sedan börja om till våren igen. Som ni förstår har jag inte hunnit med så mycket annat än jobb (tog på mig en del extra arbetsvakter på Mer dessutom) och träning. Det var ju också det som var planen med februari. Träningen sker för det mesta innan butiksöppning vilket betyder att jag gått ner i sovtimmar ytterligare. För lite mer än ett år sedan sov jag minst 9 timmar, helst 12. Detta är såklart varken bra eller sunt. Nu ligger jag på ca 6 timmar, men att få sova så länge jag vill är fortfarande oslagbart bland de tre bästa sakerna jag vet :) De andra två är att bada i hav eller badkar alternativt basta samt att äta. 

Butiken har börjat bli lite mer besökt. Speciellt de soliga dagarna. Det är ju såklart trevligt =)
Häromdagen kom Margarete och bestämde att vi skulle möblera om lite. Sagt och gjort. Skönt när någon kommer och tar tag i en och inspirerar när man själv inte har lust :) Tack Maggis!

Det var min update för nu. Jag lovar att nästa kommer snart. :)


Invigde min orangea 70-tals klänning igår =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0