Göteborg

Hej kära!
Hoppas ni har haft en fin påsk. Själv har jag mest jobbat, men lite kul har jag hunnit med också ;)
Förra helgen var jag ju i Göteborg och hälsade på bästis. Det var som alltid väldigt roligt och skönt att få umgås lite. Nu dröjer det inte så länge tills både Malin och Sara kommer till mig. Några veckor bara. Herregud så bra det ska bli! Att få besök och åka bort är så härligt ibland. :)


Vi drack vin och åt räkmackor i solen...

Besökte supermysiga Haga och gick säkert 3 shoppingmil =) Utbudet i Fredrikstad är ju inte det största så jag blir alltid lite i exstas när jag kommer till storstan =)


Hittade finfina hårborstar från ett gammalt 60-tals lager som såldes ut. Aldrig haft så bra hårborste :)



Sedan gick vi till urmysiga La Petit Café. Även där ett utbud och priser som man kan sakna i Norway. Båda hade vi bestämt oss för att äta precis så mycket gott vi hade lust på. Sagt och gjort.





haha..

Sedan mötte vi upp Johanna som jag inte träffat sedan vi bodde tillsammans i Norge. Det var hösten och vintern 2007 som vi var fyra tjejer i en väldigt skabbig lägenhet och jobbade på lager. Men roligt hade vi och det är lätt att tänka tillbaka på hur den perioden påverkat oss alla. På både gott och ont. Jag trodde väl aldrig någonsin att jag skulle blir kvar här så länge. Det är lite av en story och kanske jag berättar den någon gång. Det var iallafall så mysigt att ses igen!

En fin liten shoppinglista =)




Malin och Johan på Göteborgs bästa balkong ;)

Både jag och Malin älskar våra katter och tycker om att prata om dem sådär som bara kattmänniskor kan göra ;) 

Grillat är godast!!!

Maränsviss -en alltför underskattad efterrätt. Jag hade glömt bort att den fanns.


Det var den helgen! Tack bästa!




Kommentarer
Postat av: Mell

Fiiiint :D <3 myspys

2012-04-11 @ 20:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0