i väntan på finbesök

Här har det regnat av och till i snart en vecka. Till helgen ska det visst bli soligt och varmt och det blir ju bara helt perfekt för imorgon kommer mina hjärtan Malin och Sara hit och stannar till söndag! Det ska bli så roligt och mysigt. =)

Idag har det storstädats i hela lilla huset. Jag kunde inte låta bli att köpa nya färgglada blommor att sätta ut i regnet.




Lite fix i butiken fick jag gjort idag också. Byrån på bilden under har varit mitt lilla projekt en tid. Ännu finare blev den med lite somriga stilleben på =)







Även hemma fick snäckor, sand och lite andra strandfynd från Thailand tidigare i år plockas fram. Med snäckor i blickfånget och högljudda måsar utanför fönstret känns det så somrigt och härligt. En ny liljekonvalj får stå och sprida golukt i helgen. Av alla dofter tror jag att liljekonvalj är en favorit.



Den här lådan med små fack i tycker jag om. Som lock har jag ett schackbräde på. 
Jag brukar lägga fina små saker i facken. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så himla fint du hade gjort överallt med blommor o ordnat med fina byråer! Du är så duktig o har världens sötaste butik! <3 puss!

2012-04-29 @ 22:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0