update

Dagarna och veckorna rullar på så snabbt att jag inte hinner med. Om en vecka är det MAJ! Helt otroligt underbart. Vart tog april vägen egentligen? Tid och huruvida den går fort eller långsamt är ju egentligen inget att diskutera då den är konstant, men ändå...En ständig kamp är det och då har jag ändå bara mig själv och mina egna behov att ta hänsyn till.
Det mesta är sig likt här. Butiken är öppen onsdag till lördag och jag jobbar på Mer kvällar och helger. Jag tränar fortfarande så mycket som jag kan och hinner. Oftast en springtur i naturen på tidiga morgonen. Har inte tid med PT längre =) Fokus ligger på att hitta balans och få in bra rutiner. Jag tror att jag börjar komma dit. Ibland så önskar jag att jag kunde vara lite mer personlig här men det är svårt och allt för utlämnande. Fast å andra sidan är jag säker på att det hade varit mycket mer underhållande. Kanske jag ska jobba lite på det. Men tillsvidare så får ni en liten inblick i detta:

Jag har hämtat en hel del färgprover och ska i dagarna måla dörren till butiken. Beslutsångest är mitt andra namn och impulsiv mitt tredje. När jag är trött på det andra slutar jag oftast med det tredje...Vi får se resultatet om ett par dagar =)



Blev så trött på skåpet under diskbänken. Det påminner om något från en gammal husvagn. Jag hade en sönderklippt gammal vaksduk som jag limmade fast med tapetklister. Mycket finare tycker jag =)



Även skafferiet fick sig ett litet ansiktslyft...

Jag har visat bilder från pentryt och toan i butiken förr men uppdaterar igen när jag ändå är igång...









Funderar på att skaffa mig en riktig fisk till skålen. Att ha döda porslinsfiskar på botten känns lite absurt ibland.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0