inhandlat

Lite av mina inköp från min tvådagars mitt i veckan weekend i Sthlm =)

60-tals klänning från Old Touch. Lite kär i den =).
Liten väska från Beyond Retro. Den är inte större än en ganska stor plånbok, om ni förstår ;)
Älskar låset på den och att den är så underdimensionerad i proportionerna, typ.

handledsvärmare. Mycket bra att ha i butiken när man sitter och knapprar på pcn nu när det börjar bli kallt. H&M.

En fransväska. Även den från Old Touch.

Röda fina fjäderörhängen. H&M.

Virkad tröja med pärlbroderier. Känner mig väldigt pride i den =). Beyond Retro

Sjukt snygga strumpbyxor. Ena paret är ljusa med svart rand längs med benet bak som går över till skriften "love" nere vid hälsenan =)


Nya vinterpjucks. Vitt luddigt foder i blir goosigt.

Sådana här gamla små natt jackor/blusar kan jag inte riktigt få nog av, har några stycken men vissa är så sköra. Den här tål iaf att användas lite. Old Touch. 


stövletter 

Svarta stupisar i lite läder imi från Zara

Vit blus. Zara

En bit mönstrat tyg. När jag har fått en symaskin i julklpapp (hint hint) ska jag sy något fint. Köpt second hand.

En rulle lådpapper till min skrivbordsdisk i butiken. 

Budgetkonst i form av vykort. Köper ofta fina vykort lite varstans. Dessa kommer från Stockhome.

En porlinshund samt en tekanna för lösviktste från Stockholms Stadsmission. Hunden tycker jag är  helt bedårande. Jag har väldigt många porslinsfigurer nu, men jag kan inte låta bli. I bakgrunden skymtar en liten samling. Helst av allt skulle jag ju vilja ha en riktig hund...men det blir svårt när jag jobbar som jag gör. 

I den här söta påsen...

...låg dessa två par örhängen från Antikt Gammalt & Nytt.

Puss & Peace

Kommentarer
Postat av: LisaMarie

Vad fina grejer du har köpt! Stupisarna från Zara blev jag också sugen på.. Dom har ju webbutik nu så jag kanske får klicka hem ^^

2011-09-30 @ 19:38:09
URL: http://lisamariesvarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0