kalas

I fredags lämnade jag Fredrikstad och Norge för att åka hem i lite över en vecka. Jag missade så klart flyget men som vanligt var det inte mitt fel utan min vanliga otur ;) 1000 bittra kronor och 6 timmar senare kom jag iallafall fram till Uppsala där helgen spenderades. Fredagskvällen bestod av bebisgos, godis och rödvin tillsammans med Jessica och Kajsa. Äntligen fick jag träffa lilla Fabian. Han var så underbart fin och jag kände att vi fick en riktigt bra kontakt =)
På lördagen hade Kajsa sitt 25-års kalas. En riktigt lyckad kväll med massa gott och efterlängtade återseenden!

.





Kajsa hade beställt riktigt goda, lyxiga snittar...

Födelsedagsbarnet





Ett paket från Marc Jacobs...

♥♥♥



Kajsas superfina, oklanderligt vita lägenhet fylld med massa snygg, skandinavisk design.









Lektanten Charlie

Oförskämt snygga föräldrar...


Tack för en fantastisk och minnesvärd helg ♥!

 /C

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för senast Charlie! Vilka fina bilder! Längtar till helgen då jag får träffa dig igen. Puss puss

2011-09-27 @ 05:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0