höstfix

Idag har jag köpt och planterat höstiga ljung, tänt ljus och druckit massa te. Igår var det storstädning av hela butiken. När dörren står öppen och folk går in och ut blir det förskräckligt dammigt och lite stökigt fort. Men nu är det fint igen =)
Jag vill ju fortfarande måla dörren och räcket i någon fin färg. Typ rosa eller turkos. Eller gul. Eller röd. Hallonröd. Om det ska göras så måste jag nog skynda mig innan det blir för kallt... =)

 
Medan jag varit borta hade visst de halvdöda pelargonerna som stått ute slagit ut i full blom igen.

Påta och plåta

Ett vitt getskinn får ligga på stolen nu. Jag tycker den broderade fågelkudden är väldigt fin.
Kanske ska låna hem den lite...

Renfia med dagens outfit..



Ett par skor som jag fick i present när jag var hemma. Dock var dem för små så dem får stå fint till salu istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0