hemma hos

Jag bor väldigt litet, men ganska mysigt. För mig passar det nog ganska perfekt. Jag sover ju mest här. Men förvaring är viktigt. Speciellt om man som jag älskar att samla på ditten och datten. Förvaringsproblemet löses ganska enkelt med ha mycket saker framme. Dock blir det väldigt fort stökigt och rörigt. Fast jag trivs ganska bra när det är lite rörigt. Jag har observerat att jag har en tendens att ta ut stress och kaos i huvudet på mitt hem. I sådana perioder kan jag seriöst bädda sängen i evigheter tills den ser precis ut som jag vill och det inte finns en endaste liten brösmula eller rynka kvar. Elller, så skiter jag i allt. Men som allt annat handlar det ju om balans. Just nu (för det mesta den senaste tiden) är det ganska välbalanserat i mitt lilla hus.




lådan kommer från ett gammalt bord. Under schackbrädan har jag min samling av kinderäggs figurer.

En kylskåpsmagnet som hängt med ett tag...

Grodan, Buddan och Fågeln.



Jag älskar mina rosa ute/café möbler. Låtsas att jag bor i Paris litegrand.



Ormen och fåglarna

Plickeliplocckli. Massa askar och skrin är bra att ha.


Det var ett litet "hemma hos" reportage. =)

peaceout!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0