tisdag

Jag kan inte förstå att det lätt kan bli 20-30 grader kallare än nu. Det är inte ens minus ännu och jag orkar inte mer kyla. Man vänjer sig aldrig. Varje säsong så blir jag lika ckockad över hur kallt och förfärligt mörkt det är på vintern och hur ljust och underbart det är på sommaren. Jag försöker ju verkligen se charmen i var årstid, men det är svårt. Te och värmeljus är inget argument som håller speciellt länge. Vintern är så förbaskat plågsam. Nu är den iallafall på väg med stormsteg. I min lilla hall har jag laddat upp inför ny säsong...
 

Vantar är min favorit accessoar på vintern. Dessa är mina tre finaste :)

peace!

/C

Kommentarer
Postat av: Malin

Du fixar o trixar du Charlie :) så duktig ! Vi får se till o ses o ha kul i vinter så går d fortare :D puss påre

2011-10-25 @ 22:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0