lilacs

Se så fint det blev med lite blommor =) Krukväxter har jag egentligen väldigt svårt för och dem för mig. Jag föredrar snittblommor eller handplockat.

Doftljuset från Laura Ashley med  doft av päron och orchide köpte jag i USA. Det luktar lika gott som det låter!

Att kunna sova med öppet fönster och få vakna av måsar som skriker i ett rum som doftar syrén gör mig bara så himlans lycklig!
Tavelramarna och lampskärmen har jag tidigare målat i en ljuslila nyans. Även de nyinköpta lakanen går ton i ton ;)

Rafaels lilla Budda...

På den ena tavelramen hänger en liten tygpåse med små, små dockor i från Mexico.
Jag fick den av R´s syster Bianca. Man ska viska sina bekymmer före natten och lägga dockorna under
kudden...
 

Kommentarer
Postat av: LisaMarie

Åh det blev jättefint! :)

2011-05-22 @ 11:24:32
URL: http://lisamariesvarld.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0