oslagbart

Sedan jag var liten har det varit tradition att plocka stora buketter med syréner runt den här tiden. Egentligen så var det nog i samband med skolavslutningar som stora buketter med syréner och liljekonvaljer plockades in och fick dofta så där underbart gott i någon vecka. Jag och R tog en morgonpromenad och plockade massa blommor =)



Sommarens nya bikini blev inköpt också. Med matchande badlakan till såklart ;)

 

Tänk att man ska bli lika förvånad och lycklig varje år när det blir sommar. Konstigt att man liksom hinner glömma bort hur underbart det faktist är! Även om jag försöker se charmen med varje årstid så är ju faktist sommaren ändå oslagbar!

Kommentarer
Postat av: LisaMarie

Syrener är nog min favoritblomma. Om man måste välja alltså. Dom doftar verkligen skolavslutning och sommarlovets första dagar. Synd bara att de vissnar så fort när man plockat dem :(

2011-05-21 @ 14:10:30
URL: http://lisamariesvarld.blogspot.com/
Postat av: charlie

Ja visst är de fina men kortvariga :( Jag väljer nog rosor eller pioner om jag måste =)

2011-05-21 @ 19:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0