från resväskan


Jag tänkte visa lite av det jag har fått med mig hem från USA-resan. Själv tycker jag att jag har varit väldigt duktig och inte shoppat mer än nödvändiga ting ;)

Nästan alla kläder jag köpt kommer från secondhand/vintage butiker från lite varstans i USA. Vi har varit in i många roliga butiker efter vägen.  

Här kommer en liten visning =)

  
Den här blusen/tunikan är en av mina favoriter från resan. Seconhand i New Orleans.

En söt sommarklänning. Secondhand i Santa Barbara.

En klänning som egentligen är ett långt 60-tals nattlinne.
Vårkappa, även den seconhand.

Nattlinne, Victorias Secret

Sovshorts, Victorias Secret

Klänning från Las Vegas

Tröja i mjukaste cashmere, secondhand

Kofta i lammull, kaninull och angora, Secondhand. Den här har hunnit bli en riktig favorit som passar till allt.
Ja, jag älskar stickade mjuka plagg :)

Cashmeretröja, Ralph Lauren

De två främsta skorna är också secondhand. De svarta till vänster ger mig sådana 90-tals vibbar ;)

Nej, hörrni nu vill jag ha riktig vår!

Kommentarer
Postat av: LisaMarie

Åh vilka fynd! Hoppas du inte hunnit packa ner allt på lördag så jag hinner se det irl :) Kappan är nog min favorit, hur söt som helst! :)

2011-03-09 @ 18:38:10
URL: http://lisamariesvarld.blogspot.com/
Postat av: Malin

Mina absoluta favoriter är den första och andra bilden + de högra shortsen och den gråa koftan med knappar!! Sååå fint!! =) Puss

2011-03-09 @ 20:20:21
Postat av: charlene

söta ni är =)



2011-03-09 @ 23:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0