gos


Hej hjärtegryn!

VÄLDIGT dålig uppdatering här. Skäms på mig. Jag har haft mycket att tänka på och stå i den senaste veckan. En sak som oroat mig mycket har tagit nästan all min energi. Samtidigt så har jag börjat med ett roligt litet projekt. Eller ett ganska jätte stort projekt faktist =) Först idag kunde jag släppa det som oroat mig och glädjas fullt åt det spännande och lite skrämmande stora lilla projektet! Men mycket mer om det längre fram!  

Igår åkte jag till Göteborg för att hälsa på och sova kvar hos min kära vän Malin Blom :) Så roligt och välbehövligt. Tack hjärtat! Du är bäst =)

  
  Jag och Chloë Sevigny.
  Doppade luggtopparna i lite självlysande orange färg...Visst blev det snyggt?

Kommentarer
Postat av: Malin

Gumman! Saknade dig så fort ja lämnade dig på stationen, vi måste se snart igen så ja mättar mig charliebehov lite mer, för nu känns de som ja inte fick nog =)

Ditt " lilla stora grymma spännande projekt" kommer bli såå bra! Och jag längtar tills jag får skåla i champagne och när Petter skall klippa snöret :P haha.. Chloeee, du e rolig du, konstigt nog har ja hört de förr! =)

Puss sålänge bästa bästa!

2011-03-31 @ 20:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0