so long amigos!


Nu ligger jag hemma i nyfluffbäddade sängen med Sessansnusa och har jetlag. Flyget gick bra trots 4 timmars försening. Det känns lite konstigt att vara från R och jag hade önskat att vi skulle flyga hem tillsammans. Men att få vara hemma i Gävle i nästan två veckor ska verkligen bli underbart! Tiden kommer gå så fort så fort.

Att säga hejdå till familjen var så klart sorgligt. Men, jag har en stark känsla av att vi ses snart igen =)
Jag är så glad att jag har fått träffa familj och vänner till R. Glad att jag fått lära känna personerna bakom han som jag älskar så mycket! Det känns viktigt att få göra det och det har verkligen gett mig nya perspektiv och framförallt så  många fina minnen. Jag tror att det kommer ge oss glädje länge att kunna tänka tillbaka på vad vi har gjort och hur otroligt bra vi har haft det på vår resa! 

 Här kommer några bilder från de sista dagarna i USA



Vi rökte cigarr och spelade schack!







Vi hade en supertrevlig och god middag med Molly och Ryan på söndagen!



Molly är ett riktigt sweetheart, Ryan också såklart =)



 Usch vilket jobb att packa allt. Fick till det tillslut utan övervikt =)



En sista middag med familjen...

Tack och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0