torsdag

Lite dåligt med uppdateringarna här för tillfället. Men snart blir det ändring på det =)
Jag och R bor just nu hos varsinn vän medan vi letar lägenhet. Jag är lite mer kräsen med hur vi ska bo den här gången så det tar lite extra tid. Jag längtar så otrooooligt mycket efter att få flytta in i vår egen lägenhet just nu.  Jag kommer uppskatta det mer än någonsing förr. Inte för att jag klagar över hur jag bor nu, det är riktigt trevligt att bo hos Margarete men jag längtar så efter ett eget hem. En symaskinshörna, laga mat tillsammans, spela wii, schack och rödvinskvällar, morgon och kvällspromenader, långfrukostar. Ja, att bo och leva tillsammans helt enkelt.

Snart ska jag iväg till jobbet men först blir det en helrenovering av mitt yttre ;)
På morgonen osminkad med fluffigt hår brukar jag tycka att jag är så himla lik "Clas" i filmen Tillsammans. Idag var inget undantag...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0