barnsligt


Idag blev det en mysig träff med Bella och hennes två små tjejer Elsa och Tyra. Även Carro kom förbi med sin lilla StellaRuth. Vilka små prinsessor, trots att jag nästan spydde när Elsa åt upp sina snorbusar. ;)
Både Carro och Bella är sådana supermorsor, jag beundrar verkligen deras lugn och deras tålamod. Hoppas att jag också kommer bli sån en dag! 
 Lite senare följde jag med Carro för en titt på hennes hus som håller på att byggas. Väldigt fint blir det! 
De flesta av mina vänner har byggt eller köpt hus/lgh, skaffat barn eller har barn på G, har fast jobb och utbildat sig klart. Själv har jag typ ingenting av det där. Jag blir inte stressad av det men jag blir påmind om hur snabbt tiden går och det stressar mig lite ibland. Tid är så jobbigt tycker jag. Trots att den är och alltid kommer vara konstant så upplever man ju den så olika. Det känns som att barn får tiden att gå ännu fortare. Och det är väl kanske inte så konstigt ;) 

Det känns som igår när jag fick se lilla Elsa för första gången...


Elsa och lillasyster Tyra idag =)

Gruppbild på snyggmorsorna ;)
a

Tack för idag tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0