lite mer från resväskan

Smink, hår och hudvårdsprodukter ska man ju verkligen passa på att köpa i USA. Innan jag åkte hade jag lovat mig själv att få gå in på Sephora och köpa ett helt nytt kit med smink. Inga fler trasiga smulor eller kladdiga mascaraförpackningar ska jag ha.

Nu tror jag att jag har visat det mesta som är roligt från resväskan. Nya träningskläder och skor inhandlades också samt en ny laptop, en Sony Vaio fick det bli och den är jag mycket nöjd med. Det var nog allt. :)


Det är synd att Nars inte säljs i Sverige längre. Jag älskar det hypade "orgasm" rouget!

 Too Faced förpackningar är så fina tycker jag. Innehållet också såklart.
Just namnen på den här ögonskuggepalletten lyfter ju vilken glåmig och trist morgon som helst ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0