flunch

Jag bara tar det lungt och passar på att sortera lite i mitt rum här hemma hos mamma. Jag har scannat in en del gamla fotografier (alltid bra att ha digitalt), funderat ut vad jag ska ta med mig för möbler och dylikt till Norge och sökt ny lägenhet till mig och Rafael. Vi sa upp vår gamla lya när vi åkte till USA, den här gången vill vi verkligen trivas där vi bor så det blir lite mailande och ringande hit och dit. 

Den 18/3 flyger jag till Norge och samma dag börjar jag jobba igen. Det ska bli riktigt roligt faktist, träffa gamla kollegor och tjäna nya stålars =) Jag har varken haft jobb, skola eller hem att tänka på sedan 13 december så det kommer nog bli lite omställning till en början. Jag passar på att njuta av min sista lediga tid här hemma i Gävle.

Att äta långa sena lyxiga frukostar är väl det bästa som finns!
Jag och Sessansnusa lyssnar på p3 och myser med våfflor :)




Kommentarer
Postat av: LisaMarie

Låter härligt, och vad söt Sessan är! ^^ Jag brukar också försöka rensa när jag är hemma, och häromdagen scannade jag in massa gamla foton, tror att jag ska ta med ännu fler från Gävle.. Foton är ju verkligen en sån sak som man inte vill tappa bort eller få förstörda..

2011-03-11 @ 12:49:11
URL: http://lisamariesvarld.blogspot.com
Postat av: Anonym

=) Ja, hon är söt men förfärligt bortskämd!

Att sortera och organisera är ju väldigt befriande man får ro i själen som min vän brukar säga. Helst vill jag ha ett stort rum med massa lådor och askar att stoppa ner alla småsaker,gamla kläder och dylikt i. =)

Att scanna in alla kort känns som ett evighetsprojekt men jag önskar verkligen att jag kunde få det gjort. Nu har jag en del favoriter iaf!

2011-03-11 @ 13:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0