en lyckad dag!

Glad midsommar alla kära fina! Jag hoppas ni är ute och dansar och har en underbar dag!
Själv ska jag snart börja jobba, något midsommarfirande har jag inte haft på 4 år nu. Men jag sörjer inte så mycket över det. Men jag plockar alltid blommor och lägger under kudden. Jag vet ju vem jag vill gifta mig med så jag behöver bara få det bekräftat inatt ;)

I onsdags hade jag ju min butiksöppning! Det var en fantastisk dag och jag är så glad att jag äntligen har öppnat. Att jag liksom har min egen butik!! Känns så otroligt att tänka på.

Jag bjöd på tårta, muffins och bubbel! Tack alla som kom och önskade mig lycka till, det betyder mycket!
En del kunder trillade in också och jag fick väldigt fin respons på butiken =) Jag fick även lite ont i hjärtat när mina favorit saker och möbler blev sålda. Och det gick fort, på två timmar så kändes butiken redan lite tom. Fast det är det nog bara jag som tycker =)










Vackra blommor och lyckönskningar  ♥


Så här ser det ut utifrån!


Här sitter jag och dricker saft och läser bok mitt i stan!



Tack mamma! Utan dig hade jag aldrig klarat det här!


Under dagen kom Rafael med en stor överraskning! Han har målat en skylt och jag har inte vetat riktigt hur den skulle bli. Jag älskar den!! Rafael har hjälpt mig från dag ett, tack älskade du är fantastisk!





Kärlek till er!

Kommentarer
Postat av: LisaMarie

Åh det ser så himla fint och gott ut allting! Önskar jag kunde varit där på butiksöppningen. Jag får försöka ta mig någon annan gång istället. Kul att allt gick bra iaf! :)

2011-06-25 @ 10:54:14
URL: http://lisamariesvarld.blogspot.com/
Postat av: Bella

Vad stolt och glad jag blir för din skull, gumman! Ser så fint ut! :)

Puss <3

2011-06-25 @ 16:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0