helgen som gick

Från i tordags och fram till idag har R varit bortrest. Jag gruvade mig lite inför det innan han åkte eftersom jag verkligen inte tycker om att vara själv så länge samt att jag verkligen inte tycker om att sova själv. Men jag har haft det bra ändå =) Ibland är det bra att få vara själv några dagar. Jag har passat på att se filmer som R inte tycker om. Varit uppe till klockan fem på morgonen och målat. Haft en super mysig utekväll med Lisa och ätit massa knäckebrödsmackor i sängen och sedan somnat utan att borsta tänderna. Sånt som jag inte får göra annars! Men nu är det nog tur att han är tillbaka ;)



Jag älskar drama. Gärna om tragiska kvinnoöden. "Kvinnor utan män" är faktist en väldigt vacker film om fyra kvinnor i Iran under 50-talet.

Fredag kväll strök jag alla kläder till butiken medan jag hade finbesök av Margarete!


Natten mot lördag och in på morgontimmarna fick jag ett kreativitetsryck och målade med den här superfina färgen som jag hade hemma. Jag tänkte visa resultatet vid ett annat tillfälle.

Jag har även prismärkt allt i butiken. Jag köpte söta små ettiketter på Panduro men har även klippt till egna med en sån här jätte rolig sax som man kan göra fina mönster med!





På lördagen drog jag ner rullgardinerna i butiken och dukade upp för fest till två!

Lisa som snart åker tillbaks till Danmark =(

Sommarfest!

Vi hade en rolig kväll på byn...

Men bäst var pizzan på vägen hem ;)


Det var min långhelg! Imorgon öppnar jag butiken, oj vad jag längtar!

kärlek till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0