butiksöppning

På onsdag den 22 juni öppnar jag butiken!! Alla som vill är välkomna till Gunnar Nilsens gate 12, Fredrikstad Norge på jordgubbsmuffins och bubbel =)

Till helgen är jag ledig och då ska jag ordna med utsidan och lite prismärkning. Fasaden tvättade jag förra veckan men jag vill ha mycket blommor i krukor på trappen. Jag tänkte en skuggvänlig och lite tåligare växt. Kanske lavendel? 

Eftersom öppningsdatumet blivit framflyttat nästan en månad så har så mycket tankar börjat snurra i huvudet. Jag börjar bli lite nervös =) Men samtidigt är jag så otroligt glad och faktist riktigt stolt över mig själv! Jag har väl egentligen inte så mycket att vara nervös över. Kundmässigt så har jag inte skyhöga förväntningar. Det finns ingen liknade butik i Fredrikstad, ingen antikaffär, secondhand eller vintage förutom en som mest säljer skänkta kläder till välgörenhet, men det räknar jag inte som någon konkurrent till mig. Lite nyfiken är jag ju på hur butiken ska uppfattas. Jag har ju liksom öppnat en butik som jag själv saknar och jag själv skulle vilja handla i. Det återstår att se hur många fler som vill det. Som sagt, det återstår att se och det kommer kanske ta tid men det får det göra också. Jag längtar till på onsdag när jag får slå mig ner i gungstolen med ett glas skumpa och betrakta mitt verk!

Här får ni en liten titt in i Villa C
 































Kommentarer
Postat av: LisaMarie

Åh vad fint det ser ut, det kommer säkert att bli jättebra! Önskar verkligen jag kunde komma men det ser inte ut som att det hinns med någon tripp till Norge alls för min del under sommaren tyvärr, jag jobbar alla dagar utom helger och två dar är ju på tok för kort tid att åka den sträckan :/

2011-06-15 @ 19:42:51
URL: http://lisamariesvarld.blogspot.com/
Postat av: Alicia

Meeen herregud va fint Charrrliie!! Känner mig lite mallig för din skull faktiskt:-* Ska bli spännande o se i juli! Puss

2011-06-16 @ 08:20:14
Postat av: M

Jeg kom over siden din via en venn. Jeg blir garantert en fast kunde! Byen trengte dette!

2011-06-16 @ 20:03:25
Postat av: Malin

Ja kommer om 2v wiiiii!!!!

2011-06-16 @ 22:34:41
Postat av: Maria

Hei du :)



Hørte av Mikael at du skulle åpne butikk her i byn :) Skal du slutte helt på MER?



Siden du ikke har åpnet enda tenkte jeg spørre hva du skal ha for gyngestolen på siste bildet? Er ute etter en sånn, men har ikke funnet noen..



Håper du kan svare å vi sees når vi drar innom butikken din.. Lykke til :)



Maria

2011-06-16 @ 23:32:19
URL: http://angelsinlife.blogg.se/
Postat av: Charlie i huset

Lisamarie: Jag förstår att det blir svårt att hinna med. Tråkigt =( Jag kommer också jobba som en tok hela sommaren inkl helger. Härligt att du får vara i Halmstad iaf =)



Alicia: Du är ju en liten mallgroda duuu ;)Tack så mycket nu blir jag glad i magen! Snart är det äntligen dags för oss ta igen ett förlorat år!!



M: Vad roligt! Du är jätte välkommen! =)



Malin: Bästis love!



Maria: Jag kommer inte sluta på mer. Butiken är öppen onsdag till lördag och de dagarna kommer jag jobba kväll =) Vi ses på onsdag, ta med lille Oliver så jag får bebisgosa lite! =)



/Charlene



2011-06-18 @ 16:01:58
URL: http://charlieshus.blogg,se
Postat av: CarolineV

Vilken underbar butik! Hade varit kul att se den i verkligheten, älskar alles-vill ha...fick massor av inspiration när jag såg dina bilder. Lycka till med allt!!

2011-07-01 @ 18:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0