en sommardag i juni


Igår hade jag och R en liten minisemester. Vi tog Black Beauty ut till havet och åt frukost för att sedan glida ut till idyllen och strosa bland sjöbodar och fiskebåtar. Vi försöker ofta passa på att göra så mycket som möjligt av vår lediga tid tillsammans. Små utflykter och vardagsmys är det bästa jag vet. Njuuut, andas skratta!

Min sköna!



Min skavsårsfot pajar bilden lite...

Min sköna nr 2 ;)



Försökte mig på ett dopp, men det var 14 grader i vattnet så det blev ett halvdant kärringdopp!
Bruna ben va??!
 
Mot kvällen åt vi sushi på mitt jobb.



Så här fin blev sushibaren som precis öppnat där jag jobbar! Vilken lyx för mig =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Ååå! Vilka underbara bilder, va snygga ni e :) ja kommer snart!! O så måste ni komma hiiit me :D hihi pussa

2011-06-09 @ 23:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0