sol, bad och glam med Blom!

I tisdags kom min kära Malin Blom  och hälsade på mig i i tre dagar. Malin och jag bodde och jobbade ihop i Fredrikstad fram tills för två år sedan då hon flyttade hem til Göteborg. Som tur är har vi inte mer än ett par timmar ifrån varandra! Dessa tre dagarna har varit helt underbara. Solen har stekt och vi har bara lyxat och njuuutit!
En riktigt tjejig och mysig mini-semester har vi haft!


Vi spelade på högsta volym och dundrade ner till havet

Där hade vi picknick och slappade. Jag blev väldigt, väldigt bränd och ser ut som en babian bakifrån...





Vi påminde varandra om att leva i nuet och njuta av solen, ledighet, sommar, god mat, gott vin, och så klart varandra!




Jag tycker inte om sand. Jag hatar faktist sand mellan tårna, i hårbotten osv. Runda varma klippor ska det vara.



Konstigt hur lycklig man blir av att bada. Jag älskar att bada och vi plaskade runt ordentligt på vårat "hemliga" ställe ;) Riktigt skön temperatur i vattnet också!

Vacker som en dag!

Lite utomhus-spa hade vi också! Håret blir perfekt om man tvättar det i saltvatten med massa balsam!



Sedan bar det hem mot stan

skål för sommaren!

Jag fick paket  =) Hallonduschkräm och en fin flaska som man kan ha snäckor i!




Vi åt skaldjurssfat! Så otroligt gott och det tog aldrig slut!







På förmiddagarna slappade vi i solen utanför butiken! Vi stängde lite tidigare för att åka och bada och sola =) 


sommarnatt


Tack ♥!
Jag är så glad som har en vän som du! 


Kommentarer
Postat av: Malin

Åå va fint du gjort o skrivit!!! Du måste skicka alla kort :D

Så perfekta dagar vi haft! Ja kommer om nån vecka igen!

Vi får kolla när de passar båda!

Men nu kan man leva på den energin vi fick ett tag iafall :) så mysigt!! Massa pussar o kramar o du, jag klarade tentan ;)

2011-07-01 @ 17:49:01
Postat av: lisa

apotekets bästa solskyddsfaktor 15 står i ditt bad, den är bra bra på kroppen oxå inte bara som en vacker solgul flaska i badet !!!

2011-07-01 @ 22:16:12
Postat av: lisa

apotekets bästa solskyddsfaktor 15 står i ditt bad, den är bra bra på kroppen oxå inte bara som en vacker solgul flaska i badet !!!

2011-07-01 @ 22:16:56
Postat av: charlene

Malin- Yeyeyey GRATTIS!!! Du är så duktig! =) ska skicka alla kort inom en snar framtid! puss o kram snakkes snårt!



Lisa- är huvudet dumt får kroppen lida, ditt älsklingscitat!

2011-07-02 @ 11:50:11
Postat av: LisaMarie

Låter härligt! Återigen, önskar jag kunde hälsa på jag också!!

2011-07-02 @ 12:06:08
URL: http://lisamariesvarld.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0