sunny in SB

Idag har vi varit till en laundromat och tvättat alla våra kläder. Inte så kul men nödvändigt.  
Rafael har fått jobb som gästartist här i Santa Barbara så nu blir vi kvar här ett tag. Vi tar det som det kommer.  
Stackars mig som inte får jobba får väl ta joggingturer på stranden, sitta på cafer och sola mig ;)

lite bilder från nyår i Vegas 




Swenson



Från hotellrummet.
Rafaels syster har jobbat i Vegas i många år och skrämde upp mig med massa snuskiga historier om bedbugs och heltäckningsmattor. Så vi bodde på ett bättre hotell med helt nya fina rum.
Vi hade ett stort dubbelbadkar som vi tillbringade söndagen i. Att bada i tea tree olja med
ansiktsmask och meditationsprogram på i bakgrunden är det bästa sättet att kurera en partyhelg med.



På nyårsafton såg vi en show med illusionisten Chris Angel. Det var väldigt bra. Första gången jag såg något sådant.









På lördagen flög Shawna in på lördagen.
Vi åt en lång god middag. Det var så kul att ses!



Kommentarer
Postat av: Isabelle

Åh, vad kul! :)

2011-01-07 @ 00:43:32
URL: http://hessingen.bloggplatsen.se
Postat av: LisaMarie

Ush vilken otäck tavla den med kaninen! :p Men ni verkar ju ha haft det bra iaf :)

2011-01-07 @ 10:18:50
URL: http://lisamariesvarld.blogspot.com/
Postat av: Pobs

Shawna!!! Hälsa från mig :)

2011-01-07 @ 13:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0