pics

Nu har jag köpt mig en laptop och sitter på Starbucks i Santa Barbara. Det är underbart väder och staden är vackrare än jag mindes. Vi blir här i några dagar och tar paus från bilåkning ett tag.
Jag återkommer med bilder från SB och nyårsfirande i Las Vegas!
Nedan kan ni få se ett litet urval från bilresan tvärs genom landet =) 



Från öst till väst. Den gula linjen visar hur vi har kört. Det tog oss fyra dagar med nonstop körning att komma från Maine till Las Vegas.  
Hittills har vi kört igenom 14 delstater;
Maine, New Hampshire, Massachussetts, New York, Pennsylvania, West Virgina, Kentucky, Arkansas, Oklahoma, Texas, New Mexico, Arizona, Nevada och nu California

 




Det blev mycket bokläsning, magasinläsning och godisätning för min del...

        
         Jag vill bara tanka på Love´s bensinmack...
                    
             

 




Vi har åkt igenom många olika landskap. Från öken till snöiga berg på några timmar.
 



Vi passerade många byar där alla bodde i skjul och husvagnar...


Eller byar där allt var spökligt öde...










Vi åkte igenom många oväder. Det snöade där det vanligtvis är väldigt torrt. Folk fick panik och körde av vägen. Lååånga köer och avstängda vägar gjorde att vi inte fick tid att stanna så mycket på vägen till Vegas. Men det gjorde inte så mycket, det har varit mycket att se på från bilen =)




Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej kära kusin

Låter som du har det bra. :) Kul att se så mkt.. Hoppas ni får det fortsatt bra.. Kram

2011-01-04 @ 22:25:54
Postat av: Isabelle

Hälsa fina SB från mig, kanske återvända till vår trappa? <3

2011-01-04 @ 23:56:22
URL: http://hessingen.bloggplatsen.se
Postat av: Malin

Wooohoo vilka fina kort!! O va ni åker o åker :) sicken resa Charles, njuut nu :) puss älskling

2011-01-05 @ 10:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0