San Diego del 2

Idag har vi kört till Lousiana, New Orleans. Vi ska hälsa på ett vännerpar i ett par dagar!

Det går så segt att ladda upp bilder på wifi ställen så det blir med några dagars fördröjning.
Här kommer iallafall en liten update från SD tidigare i veckan!




När vi lämnat Yngve och hans familj åkte vi in till SD city och sov två nätter hos en vän till R, Josh.
Han och R jobbade tillsammans i Maine för en del år sedan. Nu bor han i SD och lever ett gott liv i solen!
Josh tog hand om oss och visade oss runt på massa kul =)







Hans vän bodde i ett fantastiskt fint hus!
Med den utsikten hade jag nog varit en ganska balanserad och tillfredställd människa :)




Vi gick på zoo!







Pandan var roligast! Han bara satt helt oberörd med skrevet i vädret och smaskade på sina bambupinnar!





Den här Surikaten och jag hade ögonkontakt läääänge...



Salt kringla med smältost...Inte min favorit direkt...





Josh visade oss sina favorit matställen. Vi har frossat i massa god mat. Vårrullarna i mitten med myntablad, räkor och super god jordnötsås var heeeeelt otroligt delicious! 



Puss på dig mongo!













Raffa tror han är asiat...



Vi hade en dag på stranden. Inte tillräckligt varmt i vattnet mer än för surfare men sand, sol och glass gör mig bara så super lycklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0