Isla Vista


Häromdagen besökte vi Isla Vista där jag bodde som student. Det ligger 15 minuter utanför SB.
 IV är ett ganska speciellt ställe. Det bor i stort sett bara studenter där från SBCC och UCSB.  Som student var det en helt fantastisk plats att bo på. =)

IV är långt ifrån lika fint som Santa Barbara city men det har definitivt sin charm!















Det här runda lilla huset ligger inte så långt ifrån gatan jag bodde på. Jag tycker det är helt otroligt fint och jag önskar jag hade ett sånt här litet hus hemma i skogen någonstans. 






Tänk att bo 5 minuter från stranden. Ändå kan jag inte minnas att jag var där speciellt ofta.

 

 


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Åh, IV!! Hur kändes det att vara där igen? :)

2011-01-12 @ 18:07:40
URL: http://hessingen.bloggplatsen.se
Postat av: Alicia

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ Charliiii!!!



Tänkte ja skulle kolla in din blogg för ja har tänkt på dig såå mycke o ringt din mobil utan svar, nu fattar jag varför!:)

Hoppas allt går bra nu när ni ska vara borta både resa och slåktträff;)

Saknar dig så himla mycke, har massa att berätta!!



Har du nån mobil i USA?



Pusss!!!!

Hälsa Raffe

Luppe hälsar oxå

2011-01-12 @ 22:28:05
Postat av: Malin

Åh va fint d runda huset var!! =)

De skulle du tagit med dig hem i fickan!

Puss love!

2011-01-14 @ 13:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0