Florida

I Florida besökte vi Universal Studios i Orlando. Vi åkte karuseller tills vi bara inte klarade mer. Det är lågsäsong så vi behövde inte vänta i evighetslånga köer. Självklart skulle R sitta i främsta vagnen på allt...







Absolut bäst var Spiderman. Det var ett inomhusåk i 3d, helt otroligt hur det lurade våra sinnen till max. Vid ett tillfälle fick man känslan av att störta rätt ner från Manhattans högsta byggnader för att i sista sekunden räddas av ett spindelnät. Vi var tvungna att åka fyra ggr för att se om det var möjligt att inte reagera och skrynkla ihop ansiktet men det gick bara inte. Jag tycker om iden med att sitta helt säkert men ändå få adrenalinet att skjuta i höjden och magen att vända sig =)













Det fanns ett mysigt Harry Potter Hogsmead i parken som vi strosade runt i.









jag älskar frukost! ;)



I Florida måste man köpa apelsiner!



Vi hade inte så lång tid kvar innan vi var tvungna att lamna in bilen som vi hyrt, annars hade jag gärna stannat i Florida en vecka! Det finns så mycket mer där jag har lust att göra. Key West och Disneyland står på önskelistan tills nästa gång.

För övrigt så gillar jag verkligen den amerikanska södern =)



Kommentarer
Postat av: Malin

Shit va kul o mysigt hjärtat :D massa pussar!!! <3

2011-01-30 @ 20:20:27
Postat av: Alicia

Åh va ni har de myys Tjarliii!

Ser att du fått bra tips till din framtida godisbutik:)



Puss o Kram

från Alice o Löppe

2011-01-31 @ 13:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0