tillbaka till vinterland


Efter en månad, 25 delstater och 1300 mil är vi nu tillbaka i Maine. Det har varit en helt fantastisk resa vi har gjort och jag har ingen som helst lust att komma hem till jobb och vardag snart igen! =)

Det absolut bästa med vår roadtrip har varit frihetskänslan. Att vara oberoende och bara göra det vi haft lust med. Varje dag har varit ett litet äventyr.
Vi hade inte planerat detta mer än att vi visste att vi skulle hyra en bil och köra den. Allt vi har gjort, människor vi hälsat på, platser vi besökt, det mesta har vi tagit som det har fallit oss in efter vägen.

I stort sett så har vi varit tillsammans 24 timmar om dygnet, vilket inte är så vanligt då vi jobbar helt olika tider i vanliga fall, men det har gått otroligt bra. Han är så underbar min man. Jag märker hur van jag blivit att ha honom vid min sida hela tiden. Vi har blivit kompanjoner, älskande kompanjoner =)

 Så klart ska det ju bli liiiiite skönt att få rutiner, ha en garderob, egen säng och framförallt att träffa familj och vänner. Det låter kanske som att vi beger oss hemåt ganska snart men det blir inte förrän 15 mars! 

Här i Phippsburg är det massvis med snö och det väntas komma ännu mer snart. Igår var i stort sett hela staden stängd på grund av all snö och jag satt inne och såg på film medan R skottade av taket =)
Idag har vi varit lite mer aktiv och tagit oss till ett gym. Som vanligt tränar jag i typ 20 minuter och sätter mig i bastun i en timme =). Svett som svett säger jag!


Här är några bilder från de senaste dagarna hemma hos familjen!




R och hans systrar lagar middag. Från vänster Erin och Bianca.



Jag fick den här superfina koftan av Bianca! Jag blev så glad för det är exakt en sån här jag velat ha men inte lyckats finna! Hon hade den nere i källaren med ett ton med andra kläder. Jag har en del överfulla lådor och garderober men den här människan är helt otrolig. Seriöst 200 par skor har hon!
Pappa Gonzalez skymtar fram i bakgrunden =) 



Ketchup är en svordom här i huset. Vit mans salsa säger pappa G.





En kväll lekte vi på isen. En blomma blev det.



Bianca gör en snöängel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0