flea market

Idag är det President`s Day här så folk är lediga och det mesta är stängt.
Igår besökte jag och R en stor loppmarknad som håller till varje söndag i Phippsburg.
Många timmar gick vi runt och tittade. Det är något av det roligaste jag vet och jag får alltid ett mycket större "ha begär" på en sådan här plats än inne i t.ex. en galleria. Speciellt här i USA är det ju extra kul då utvalet är lite annorlunda än hemma.
Några fina små ting fick följa med hem =)









En typisk "Mainer". Kan inte låta bli att ta kort på folk som jag inte känner ibland...=)

















Kommentarer
Postat av: Isabelle

Vad kul!

2011-02-23 @ 12:26:26
URL: http://hessingen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0