cool people in scandinavia ;)


Jag och R var inne i en seconhanbutik och en tjej håller upp en liknande tröja som på bilden och säger till sin väninna: "this is what cool people in scandinavia wears". Väninnan ser lite funderande ut och utbrister "really???". Varpå den andra säger "Yeah, all cool people in like Iceland and scandinavia wear this".





Jag önskar verkligen jag kunde sticka men jag måste nog bara inse att jag aldrig kommer ha tålmodigheten.
I somras så fick jag ett infall och ville lära mig ett hantverk. Jag tänkte att nu jävlar ska jag bli bra på något.
En halv benvärmare lyckades jag knåpa ihop med Panduros startkit för barn mellan 4-10 år.
Hade jag haft mer talang och sinnesro hade jag kanske lyckats fått ihop två sådana här gosiga onepieces till mig och R att mysa runt i ;)






Kommentarer
Postat av: LisaMarie

Precis såndär är jag också när det gäller att sticka.. Synd att man har så dåligt tålamod. Jag skulle jättegärna vilja kunna sticka halsdukar och tröjor. Och sy såklart.

2011-02-18 @ 21:47:04
URL: http://lisamariesvarld.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0