home sweet home


Nu har jag bokat om min flygbiljett så jag kommer till Sverige 2 mars istället för 15. jag vill hinna med att vara hemma lite innan jobb och hela karusellen drar igång i Norge. För då blir det svårt att vara ledig länge nog för att det ska vara värt att åka hem.

Raffe måste stanna kvar i USA till den 15 och vara ikvar i minst 90 dagar innan han får komma till Norge igen. Det är ju lite dumt för jag vill verkligen flyga tillsammans och inte lämna honom. Jag har haft nog med sådant.
Men, men han får fint stanna kvar och jobba ihop elräkningen som vi visst glömt att betala på 8 månader!
Jag har fått långdusch förbud nu...

 
Jag har inte varit hemma i Gävle på över ett år och jag känner att jag behöver det. Hemma är alltid hemma. Det är där jag är uppväxt och har nästan alla mina närmaste. Jag kommer nog aldrig komma ifrån den kluvenheten.
Men jag har ingen lust att bo där heller. Jag vet faktist inte vart jag vill bo. Men jag längtar efter en mer permanent tillvaro ibland. Jag har bott i typ 20 olika lgh/hus/kollektiv/vinkällare/soffa sedan jag flyttade hemmifrån. Jag har haft mina kläder i kartonger alltför länge. Det har varit väldigt roligt men nu vill jag ha blommor i fönstren och ordning och reda. Framförallt så vill jag ha ett hem. Något som känns lite mer permanent än hur jag tidigare bott. I vart falll fram till nästa vinter. =)


 



Men hörrni, planera in mig nu, 2 mars alltså och ca två veckor framåt!


Puss!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej

Kommer du till Tierp något? Jag har födelsedagspresent/julklapp till dig.. ;) Puss

2011-02-19 @ 13:41:21
Postat av: Malin

Jippie!!! Längtat*. Du ska ju flytta hit till Gbg har vi ju sagt :) puss

2011-02-19 @ 18:59:36
Postat av: Anonym

Såklart jag gör =) Var alldeledes för längesedan vi sågs! Kanske vi ska ta en bastu kväll med en pils (eller typ cola)och ansiktsmask och catch up times ;)



Malin: Jag är ju liksom inte värsta naturliga Håkan Hellström snygga tjejen i randig tröja på cykel! Jag skulle inte passa in. ;)

2011-02-20 @ 00:03:27
Postat av: Anonym

Haha! Klart du skulle!! Finns inga såna brudar här. Ja ska nog kunna övertala dig!:)

2011-02-20 @ 11:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0