Happy Valentine


Igår var det ju som bekant Valentines Day. Vi inhandlade massa olika ostar, blåmusslor, kammusslor, blåbärspaj och några olika viner. En riktig afrodisiakrik kärleksmiddag alltså ;)



R fick det här kortet av mig. Still generating energy.



Ett kort som togs på oss en av de absolut första gångerna vi möttes 2007. Det var kärlek och jag skrattade tills jag fick ont i magen. Han lyckas fortfarande med det.



Det är fortfarande mycket snö men inte speciellt kallt längre. Solen nästan värmer.







 

En present kom via mail hemmifrån. En söt liten byrå att förvara söta små saker i.



Tack alla mina hjärtan som får mig att känna mig älskad och tacksam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0