nya bullar!


Ja, lite segt går det ju med min reseblogg. Men nu blir det skärpning med det =)

Dagarna här rullar på, R jobbar och mitt liv liknar alltmer en lyxhustrus ;)
Igår drack jag vin, idag gick jag och fick manikyr och ikväll ska jag träna =) Så ser mitt schema ut de flesta dagar här. Lite långtråkigt är det förståss men som tur är har jag Rs syster att leka med. Imorgon ska vi till Boston och shoppa lite!
Boston verkar vara en spännande stad så det ska bli kul!

Här kommer en liten uppdatering i bilder från senaste veckan.



Martinis!
Som vanligt ser mitt hår gult ut på alla kort...



God mat, gott vin, mycket skratt och några tårar. Precis som en bra tjejkväll ska vara!





Garderobstädning. En sann amerikansk pojke kom fram!





En present som jag skickade till R när vi var tvungna att vara ifrån varandra i 3 långa månader.
Den symboliserar min kärlek ;)



Några gamla favvisar från Body Shop. Det är lätt att bli hooked på skönhetsproduktsshopping här. Mycket billigare än hemma och så otroligt mycket mer att välja på.





Rena naturprodukter finns det mycket mer av här.  Jag passar på att prova mig fram. Mandelolja är helt underbart. Jag luktar semla =)



                                                                                                                                    
För första gången i mitt liv har jag fina naglar och händer utan äckliga eksem. Stadigt användande av hydrokortison har gjort min hy på händerna och i handflatorna väldigt tunn. Men nu ser det bättre ut än någonsin.
Jag fick ringen på pekfingret i födelsedagspresent, visst är den otroligt fin =)

Kommentarer
Postat av: Pertt

Härlig du är! Du har ju alltid strävat efter att leva lyxhustu :D

Din blogg är bookmarkad, så se till att uppdatera.

Hoppas vi ses snart smulan. Kiss

2011-02-12 @ 19:05:03
Postat av: Anonym

haha..nej, jag har alltid stravat efrr att vara sjalvstandig! =) men jag var ju lite ironisk nar jag skrev det som du forstar! saknar dig, nar vi kommer hem ska jag stanna i gavle ett tag sa da far du se till att ha tid for mig! pusss

2011-02-13 @ 02:48:47
Postat av: LisaMarie

Åh den ringen var verkligen söt! Var det den som din mamma köpte? :)

2011-02-13 @ 10:40:30
URL: http://lisamariesvarld.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0