mellandagsrea

Mellandagarna är över och julen är definitivt över. Ute lyser solen och det känns mer som början på vår än dagen före nyårsafton. Jag brukar inte visa så mycket kläder här men nu fick jag lust att visa min lilla mellandagsrea shopping. Det märks att det varit en varm vinter, massa stickat och varma kläder på rean men det blir jag verkligen inte gladare av att köpa! Jag är inget super fan av reor men någonting roligt brukar jag fynda. Jag hittade två söta icke vintriga kjolar från h&m och en mysig tröja från bik bok. Undisar och strumpisar hör ju också till att reafynda tycker jag :) 


Tror dessa två blir fina ihop med vita converse och sol :)

Jag älskar den här modellen med dragkedjan framtill, men nu har jag nog så att det räcker :)





Annars har mina dagar mest sett ut så här! Härliga, men nu börjar jag bli rastlös och känner mig minst 3 kg tyngre än innan jag kom hem..;)

pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0