födelsenatt

Här i flickrummet ligger jag kl:02 och har fyllt 25 år. Det känns lite vemodigt och det är med blandade känslor jag fyller år nu/imorgon. Jag vet att det kanske verkar löjligt men livet går så fort bara och det är nog mest den insikten som kommit med att fylla 25. Om 20-25 gick så här snabbt då kommer jag ju vara 30 innan jag vet ordet av, och det känns så där kul. Som att mista kontrollen på tiden.  Jag ska inte tjata så mycket om det nu utan istället försöka njuta av att vara på topp, frisk och full av drömmar =) I morgon (snart) blir det lite kalas för lilla tjocka släkten. På juldagen är det tradition att ha tjejkalas hos mig och det längtar jag såå otroligt mycket till.  Eftersom vi alla inte ses så ofta så blir detta en speciell dag, lite av ett hemvändarfirande =)

Idag har jag även julpyntat här hemma, lite i sista minuten jag vet. Julgranar och röda tomtar blev det inte så mycket av. Det fick bli lite vinterfint istället. Många porslinsdjur fick komma fram i ljuset och bilda små fantasifulla sagoteman lite varstans. I flickrummet blev det som alltid änglavingar llite överallt.

Mitt favorit pynt är julkrubban. Jag köpte den i Mexico till min mamma en gång. Alla figurerna gick sönder i många bitar men limmades ihop igen. 

Nu är det jul!! =)

 

















Lilla Sessansnusakusa, det vackraste pyntet av allt! Hon ligger i sin lilla vagn och sover och sover. Ibland tittar hon upp, gäspar och sträcker på sig för att sedan rulla ihop sig till en liten boll och fortsätta sova =)

Kommentarer
Postat av: LisaMarie

Grattis! Hihi, vad fint kortet på Madonnan och Sessan blev, Sessansnusa ser så vacker och stolt ut, som den finaste prydnaden av alla ^^

2011-12-23 @ 21:46:34
URL: http://lisamariesvarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0