feriestengt

Idag lämnar jag Fredrikstad för att åka hem och fira jul samt min 25-års dag! Jag håller butiken stängd till 20 januari eller något sådant. Jag tar mig nämnligen en välförtjänt långsemester. Efter nyår ligger jag på en vit strand med en drink och en bok. Det ska bli så fantastiskt underbart att jag nästan blir avundsjuk på mig själv =) Men oj, vad jag är värd semester nu! Jag har jobbat från morgon till sen natt de flesta dagar den senaste tiden och nu behöver jag vila upp mig lite. Det kommer kännas konstigt att varken ha jobb eller butik att tänka på!


 

semesterstängt!

Nu hoppar jag på flygbussen! Mysigt att sova och läsa lite på bussen :)

Kommentarer
Postat av: LisaMarie

Åh vad härligt, vart ska du åka efter nyår? :)

2011-12-16 @ 10:10:25
URL: http://lisamariesvarld.blogspot.com
Postat av: charlieshus

Det blir en liten sista minuten efter nyår! Lutar nog mot Thai. =) Men vi får se då inget är bokat ännu!Blir ju inte så mycket semester på sommaren och det passar bra att vara ledig från Mer och butik under låsäsongen i Januari =) Vi hinner väl kanske med en fikaträff i mellandagar eller strax efetr nyår? kram

2011-12-20 @ 19:38:25
Postat av: LisaMarie

Ah, jag förstår! Låter härligt :) Ja det skulle vara trevligt om vi hann med det. Får isåfall bli mellandagarna för jag åker till Göteborg på nyår och sen Halmstad och sen hem till Uppsala.

2011-12-21 @ 16:33:00
URL: http://lisamariesvarld.blogspot.com
Postat av: LisaMarie

Ush, nu ser det ut som att jag inte hinner något annat än att skriva uppsats i mellandagarna :( Vi får ses nästa gång du är i Sverige istället :/

2011-12-25 @ 23:20:42
URL: http://lisamariesvarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0