walk in loft istället för garderob

Vi bor ganska litet men mysigt. Loftet har snedtak och är lite svårt att möblera. Igår höll jag på heela dagen med att få ordning på kläder och förvaring. Bakom draperiet står kläder och skrivare och dylikt som inte används så ofta. Jag älskar att skapa stilleben och ha mycket plock och pill framme. Då använder jag det mycket oftare också.


Det gamla bordet, soffan och stolarna i rosamålad gjutjärn är några av mina favoriter. Jag hade sneglat på dem i en antikaffär i några år och blev så glad när jag fick det i examenspresent. De kommer få stå i en vildvuxen syrénberså en dag. I princip allt annat är också från loppis, auktion eller tradera. Det är helt enkelt bara där jag finner de saker som jag vill ha.


Stilleben.

Har så svårt att slänga skor. Det sitter så mycket minnen och känslor i dem. Vissa skor bli dessutom så vackert slitna.





Nu fick ni en liten titt på mitt lilla loft =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Viken dröm Charlie!! Så fick du gör o va kul att ni hämtat alla saker nu !! :D:D:D:D O gos raffe me mormor o morfar hihihi :D Så mysiga ni e :D O hojjen o allt!! Ja kommer snart till dig känner ja! :D Puss

2011-04-20 @ 13:54:38
Postat av: LisaMarie

Vackert! Helt underbart fina de där rosa trädgårdsmöblerna var. Precis såna där snirkliga och sirlig trädgårdsmöbler vill jag också ha nån gång, gärna i olika färger, typ turkost och ljusgrönt och ljusblått och rosa... ^^

2011-04-20 @ 14:16:15
URL: http://lisamariesvarld.blogspot.com/
Postat av: charlie

söta ni är!



Kom snart Malin!



pussa

2011-04-28 @ 14:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0