16+

Vilken underbar dag!
De senaste dagarna har vi kört mitt flyttlass från Gävle. I princip 3 dagar med körning. Två vändor och ca 250 mil =) Men nu när jag bestämt mig för att satsa på att bo här i Fredrikstad så är det ju klart att jag vill ha mina möbler och saker här. Trots att vi inte hade så mycket tid över till annat än att packa in och ur och köra så var det härligt att få komma hem lite. På vägen tillbaka stannade vi hos min mormor och morfar och de fick träffa R för första gången. Vi hade så trevligt att vi stannade längre och körde hem på natten istället.


Mamma och R

Våren!

Nattaprat och kaffe

Tur att jag har en stark och händig man =)

Jag inser nu att R är med på typ alla kort och jag inte på ett enda. Det är ju min blogg =(
Ska tvinga honom att börja ta kort på mig ;)

Annars går mitt projekt framåt och jag arbetar med det varje minut som är över! 
Jag är så glad att det här året har kommit igång så bra. Förra året var ett uselt år. Då jobbade jag mest och gjorde inte så mycket annat. Nu fyller jag upp varje ledig minut med viktiga och eller roliga saker. Jag har inte känt mig så här produktiv på väldigt länge. Jag har dessutom startat med att tänka positivt det första jag gör när jag vaknar. Allt blir så mycket lättare då. Och roligare!

Lev väl små honungsbin! ;)


Kommentarer
Postat av: HANNA

hoppas du får en bra dag :D

2011-04-20 @ 13:46:38
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0