super typiskt!



Min kära ganska nya tv åkte precis ner i golvet och det går inte att få någon bild. Bara massa streck, ljudet fungerar dock bra.
Blir så less på mig själv när sånt  här händer. Det är liksom typiskt, typiskt mig. Alla mina saker går jämt sönder. Just nu är min dator, tv samt mobil trasiga och allt är ganska nytt. Dock känns det bättre när det är teknik prylar som finns nya och jag har försäkring på. Min mamma köper alltid glas och dylikt till mig för hon vet hur mycket jag har sönder jämt. Det kanske låter som en överdrift men det är det verkligen inte. Jag tappar väldigt ofta bort saker och råkar ha sönder saker. Jag spiller jämt på mig själv också.
En vän till mig brukar säga att det spelar ingen roll om det regnar vatten ute, det regnar köttfärssås på mig...

Min kära Rafael upptäckte ganska snabbt att jag var otroligt "klumpete" som han säger på sin amerikansk-norska. Jag råkar ofta slå honom, knäa honom, tappa duschen i huvudet på honom eller peta han i ögat. Självklart aldrig med flit, som tur är börjar han bli van. =)

Det spelar liksom ingen roll hur hårt jag anstränger mig och verkligen försöker att INTE spilla, ha sönder något, missa tåget/flyget, bryta benet osv. det händer ändå och kommer alltid att göra. Oddsmässigt så kan jag nog påstå att det händer mig i mycket högre grad än andra människor omkring mig.  Det är bara att acceptera. Vissa säger att jag har dålig motorik men jag tror helt enkelt att jag har ett litet otursmåln som ständig följer mig.
Som tur är har jag en otrolig tur i kärlek!

Happy Valentine!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0