hej då lägenheten!

Sjukt skönt att slippa Växjö mer. Nu blir det praktik i Stockholm under våren och sedan blir det sommar i Norge igen.
Känns lite konstigt att inte veta hur jag ska bo efter sommaren. Nu bor jag i min pärla Saras lägenhet i Sickla. Upptäckte även att min praktikplats låg precis bredvid hennes lgh! Sablans tur för jag hade nog lagt mig på spåret (utan risk för att bli påkörd det här året) om jag behövt åka med cp-SL de här dagarna!

Så det här blir ett avskedsinlägg till min lilla studentlägenhet. Nästa gång kanske det blir villa. Eller tält. Man vet aldrig. 
Tänk om detta var sista gången jag bodde själv? Fast jag har lite svårt för att kompromissa när det gäller inredning..
Men är man kär så går det nog bättre. Bara inte kinestecken på mattor/gardiner eller bardisk i vardagsrummet så kan jag nog överleva. Fläkt i taket skulle aldrig heller fungera oavsett kärleksnivå.


 Hej då mina första egna lägenhet!
                       
 
                                 
                               























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0